Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Obchodní podmínky

Na této straně naleznete všeobecné podmínky pro prodej veškerého našeho sortimentu jako jsou kartotéky, lístkovnice, spisové a registrační skříně, výkresové skříně, šatní skříňky, kancelářské stolové kontejnery mobilní i přístavné, posuvné regály, kancelářské a konferenční židle, kancelářský nábytek. Nabízíme vám spojení výhod nákupu přes internet se zárukami založenými na současné existenci "kamenného" obchodu.

1. CENY:
V současné době již na českém i slovenském trhu zastupujeme více než 100 firem a můžeme tak nabízet rozsáhlý sortiment v různých variantách a cenových kategoriích. Díky dlouhodobé a úzké spolupráci s našimi dodavateli jsme si postupně zajistili opravdu exkluzívní podmínky, které nám umožňují nabízet naše produkty za ty nejnižší ceny.

2. GARANCE CEN:
Pokud kdekoliv jinde objevíte nabídku stejného zboží s podobnými parametry za nižší cenu, rádi se této ceně přizpůsobíme.

3. ZÁRUKA:
Zboží je chráněno tříletou, pětiletou, sedmiletou nebo desetiletou zárukou (podle jednotlivých druhů).

4. SPLÁTKOVÝ PRODEJ (platí pouze pro lékaře):
Pro lékaře poskytujeme prodej i na splátky bez navýšení podle vašich potřeb. Koupíte-li si například šest kartoték, přivezeme Vám je všechny najednou a splácet můžete třeba polovinu ceny jedné kartotéky měsíčně. Platba je tak rozložena na celý rok a Vy nezaplatíte ani korunu navíc!

5. DOPRAVA A SLUŽBY:
Zboží rozvážíme vlastními vozy s vlastními, odborně vyškolenými zaměstnanci. Dopravné neúčtujeme od hodnoty objednávky nad 1.000 Kč bez DPH (1.210 včetně DPH). Zboží pak v případě vašeho zájmu na místě rozbalíme a zkontrolujeme, obalový materiál odvezeme - to vše jen za mírný poplatek. Účtujeme pouze vynášku a montáž podle náročnosti. Částečně také využíváme přepravní společnost PPL pro drobné zásilky, zboží větších rozměrů posíláme spediční firmou Toptrans. Více o dopravě zde.

6. REKLAMACE:
Jakékoliv reklamace uplatňujte u nás jako u vašeho prodejce, nejlépe písemně na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. V našem případě vždy víte, kam se s případným problémem obracíte. Stálá kontaktní adresa, stálí obchodní partneři. Odkaz na reklamační řád zde.

DŮLEŽITÉ: Pokud po dodání objednaného zboží zjistíte jiné než zjevné poškození (pod neporušeným obalem), které je pravděpodobně způsobené přepravou, je bezpodmínečně nutné reklamovat toto poškození nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy vám byla zásilka doručena. Současně vás žádáme o uchování obalu, ve kterém byla zásilka doručena a zaslání písemné informace o rozsahu poškození a fotodokumentaci na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. Reklamace mechanického poškození tohoto druhu uplatněná po tomto termínu bude zamítnuta.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Při nákupu přes internet máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů. Podmínkou je pouze neporušený originální obal. Toto právo není možné využít při nákupu zboží atypického, tzn. upraveného podle vašich požadavků. Pokud jste již za zboží zaplatili, bude vám částka vrácena v plné výši včetně nákladů vynaložených na na distribuci (poštovné, balné, dopravné). Naší firmě již ale zákon neukládá povinnost proplatit i náklady spojené s vrácením zboží.

POZOR! V případě vrácení zboží si firma Enprag vyhrazuje právo účtovat nebo odečíst z kupní ceny poplatek za opotřebení až do výše 100% fakturované částky (podle míry opotřebení, znehodnocení či poškození výrobku), neboť takto vrácené zboží již nelze následně prodat jako nové.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je podle Občanského zákoníku, § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. závazná. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) až do výše 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

8. SERVIS:
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Vzhledem k tomu, že spolupracujeme výhradně s renomovanými evropskými výrobci s dlouholetou tradicí (např. firma BISLEY byla založena již roku 1931), je servis zajištěn na dlouhou dobu dopředu.

9. JAK OBJEDNÁVAT:
Kromě klasické objednávky přes e-shop akceptujeme i všechny další možné formy objednávek. Poštou, e-mailem (obchod@kovovynabytek.cz), faxem i telefonicky. Objednávka na našem e-shopu je velmi jednoduchá, stačí postupovat podle instrukcí na obrazovce. Faxové číslo je 224 941 053, telefonicky se s námi můžete spojit na kterémkoliv z uvedených čísel: 224 942 663, 733 710 443 nebo zdarma 800 888 868. Pokud se nedovoláte nebo nebudeme schopni z jakýchkoliv důvodů objednávku přijmout, zavoláme vám zpět, hned jak to bude možné.

10. PLATBA:
Platbu za zboží je možné provést převodem na účet se splatností 14 dnů (je možné dohodnout i jinak), na dobírku, platební kartou online, hotově nebo platební kartou při převzetí zboží na prodejně a hotově nebo platební kartou při převzetí zboží od našich řidičů nebo od smluvního dopravce. Pamatujte prosím, že až do úplného zaplacení zůstává zboží stále naším majetkem.

UPOZORNĚNÍ: u objednávek přes e-shop nebude možné zvolit platbu na fakturu v případě neregistrovaného zákazníka. Pokud zamýšlíte v našem obchodě nakupovat častěji, je pro vás tedy výhodnější provést registraci. Po dohodě s naším obchodním oddělení vás pak můžeme zařadit mezi VIP zákazníky, kterým je umožněna platba i na fakturu s dohodnutou splatností.

11. OBCHODNÍ SPOLUPRÁCE:
Firmám, které nakupují zboží v rámci zařizování interierů pro dalšího zákazníka poskytujeme výrazné velkoobchodní slevy.

12. KONEČNÝ PŘÍJEMCE:
Ostatním zákazníkům nabízíme různé formy slev a dárků při větších nebo pravidelných odběrech zboží.

13. DODACÍ LHŮTA:
Nejprodávanější zboží (kartotéky A4 pětizásuvkové, čtyřzásuvkové, třízásuvkové a dvouzásuvkové, lístkovnice A5 a A6, spisové a registrační skříně, šatní skříně, domácí kartotéky ..) je stále na skladě v dostatečném množství, u zboží na objednávku je třeba podle jednotlivých druhů počítat s dodací lhůtou 2 - 5 týdnů.

14. SKLAD:
Objednané zboží je možné si i osobně vyzvednout přímo na adrese firmy, kde je zároveň i náš sklad (mapa zde). Termín prosíme avizovat předem abychom pro vás mohli zboží připravit.

15. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORU:
Návod, jak řešit případný spotřebitelský spor mimosoudně, naleznete zde


Na spolupráci se těší firma Enprag s.r.o., K Holyni 42, 154 00 Praha 5, tel. 224 942 663, 224 941 246, 733 710 443, zdarma 800 888 868