Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Proč nakupovat u nás

PROČ NAKUPOVAT U NÁS:

vzorkovna.jpg (191 KB)

1. NAŠI OBCHODNÍCI:
Nejsme jen klasický e-shop, katalogová firma nebo zásilkový obchod, ale disponujeme týmem profesionálních obchodníků, kteří za vámi rádi přijedou. Přímo na místě pak mohou nejlépe poradit a nabídnout řešení na míru tak, aby bylo co nejefektivnější. Pro vaši lepší představu vám vytvoříme počítačovou vizualizaci a zajistíme atypickou výrobu v případě, že žádný ze standardních produktů nevyhovuje vašim požadavkům. Ve spolupráci s naším logistickým oddělením pak zvolíme nejvýhodnější formu dopravy, umístění a montáže zboží.

2. VZORKOVNA:
Protože sídlíme v našem vlastním objektu v pražském Slivenci, máme k dispozici rozsáhlou vzorkovnu. Máte tak možnost si zboží takzvaně osahat předtím, než se rozhodnete ke koupi. Při výběru vám poradí některý z našich zkušených obchodníků, při kávě pak můžete vaše požadavky blíže specifikovat a společně dospět k nejvýhodnějšímu a nejlepšímu řešení. Adresa a kontakty.

vzorkovna_4.jpg (110 KB)

3. GARANCE CEN:
Pokud kdekoliv jinde objevíte nabídku stejného zboží s podobnými parametry za nižší cenu, rádi se této ceně přizpůsobíme.

4. ZÁRUKA:
Zboží je chráněno tříletou, pětiletou, sedmiletou nebo desetiletou zárukou (podle jednotlivých druhů).

5. SPLÁTKOVÝ PRODEJ (platí pouze pro lékaře):
Pro lékaře poskytujeme prodej i na splátky bez navýšení podle vašich potřeb. Koupíte-li si například šest kartoték, přivezeme Vám je všechny najednou a splácet můžete třeba polovinu ceny jedné kartotéky měsíčně. Platba je tak rozložena na celý rok a vy nezaplatíte ani korunu navíc!

6. DOPRAVA A SLUŽBY:
Zboží rozvážíme vlastními vozy s vlastními, odborně vyškolenými zaměstnanci. Dopravné neúčtujeme od hodnoty objednávky nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 včetně DPH). Zboží pak v případě vašeho zájmu na místě rozbalíme a zkontrolujeme, obalový materiál odvezeme - to vše jen za mírný poplatek. Účtujeme pouze vynášku a montáž podle náročnosti. Částečně také využíváme přepravní společnost PPL pro drobné zásilky, zboží větších rozměrů posíláme spediční firmou Toptrans. Více podrobností o dopravě.

doprava_vlastnimi_vozy.jpg (188 KB)

7. REKLAMACE:
Jakékoliv reklamace uplatňujte u nás jako u vašeho prodejce, nejlépe písemně na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. V našem případě vždy víte, kam se s případným problémem obracíte. Stálá kontaktní adresa, stálí obchodní partneři. Odkaz na reklamační řád.

DŮLEŽITÉ: Pokud po dodání objednaného zboží zjistíte jiné než zjevné poškození (pod neporušeným obalem), které je pravděpodobně způsobené přepravou, je bezpodmínečně nutné reklamovat toto poškození nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy vám byla zásilka doručena. Současně vás žádáme o uchování obalu, ve kterém byla zásilka doručena a zaslání písemné informace o rozsahu poškození a fotodokumentaci na e-mail reklamace@kovovynabytek.cz. Reklamace mechanického poškození tohoto druhu uplatněná po tomto termínu bude zamítnuta.

8. SERVIS:
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Vzhledem k tomu, že spolupracujeme výhradně s renomovanými evropskými výrobci s dlouholetou tradicí (např. firma BISLEY byla založena již roku 1931), je servis zajištěn na dlouhou dobu dopředu.

9. JAK OBJEDNÁVAT:
Kromě klasické objednávky přes e-shop akceptujeme i všechny další možné formy objednávek. Poštou, e-mailem (obchod@kovovynabytek.cz), faxem i telefonicky. Objednávka na našem e-shopu je velmi jednoduchá, stačí postupovat podle instrukcí na obrazovce. Faxové číslo je 224 941 053, telefonicky se s námi můžete spojit na kterémkoliv z uvedených čísel: 224 942 663, 733 710 443 nebo zdarma 800 888 868. Pokud se nedovoláte nebo nebudeme schopni z jakýchkoliv důvodů objednávku přijmout, zavoláme vám zpět, hned jak to bude možné.

10. PLATBA:
Platbu za zboží je možné provést převodem na účet se splatností 14 dnů (je možné dohodnout i jinak), na dobírku, platební kartou online, hotově nebo platební kartou při převzetí zboží na prodejně a hotově nebo platební kartou při převzetí zboží od našich řidičů nebo od smluvního dopravce. Pamatujte prosím, že až do úplného zaplacení zůstává zboží stále naším majetkem.

UPOZORNĚNÍ: u objednávek přes e-shop nebude možné zvolit platbu na fakturu v případě neregistrovaného zákazníka. Pokud zamýšlíte v našem obchodě nakupovat častěji, je pro vás tedy výhodnější provést registraci. Po dohodě s naším obchodním oddělení vás pak můžeme zařadit mezi VIP zákazníky, kterým je umožněna platba i na fakturu s dohodnutou splatností.

11. OBCHODNÍ SPOLUPRÁCE:
Firmám, které nakupují zboží v rámci zařizování interierů pro dalšího zákazníka poskytujeme výrazné velkoobchodní slevy.

12. KONEČNÝ PŘÍJEMCE:
Ostatním zákazníkům nabízíme různé formy slev a dárků při větších nebo pravidelných odběrech zboží.

13. DODACÍ LHŮTA:
Nejprodávanější zboží (kartotéky A4 pětizásuvkové, čtyřzásuvkové, třízásuvkové a dvouzásuvkové, lístkovnice A5, spisové a registrační skříně, šatní skříně, domácí kartotéky, trezory ..) je stále na skladě v dostatečném množství, u zboží na objednávku je třeba podle jednotlivých druhů počítat s dodací lhůtou 2 - 5 týdnů.

14. SKLAD:
Objednané zboží je možné si i osobně vyzvednout přímo na adrese firmy, kde je zároveň i náš sklad (mapa zde). Termín prosíme avizovat předem abychom pro vás mohli zboží připravit.

15. ATYPICKÁ VÝROBA:
Pokud v tomto katalogu ani na našem webu nenaleznete výrobek, který by odpovídal vašim představám, jsme ve spolupráci s vybranými výrobci schopni zajistit i atypickou výrobu. 


Na spolupráci se těší firma Enprag s.r.o., K Holyni 42, 154 00 Praha 5, tel. 224 942 663, 224 941 246, 733 710 443, zdarma 800 888 868